Uz katras kartiņas ir divi viegli, divi vidēji un divi grūti jautājumi. Tavs kauliņa metiens nosaka, kādas grūtības jautājumu saņemsi! Ja atbildi pareizi, drīksti mest kauliņu vēlreiz un arī saņem iespēju pakustēties pa bonusa trasi, kurā vari nozagt punktus no pretiniekiem, saņemt vieglākus jautājumus u.c! Kauliņa metiens nosaka tavu likteni… bet tevis paša zināšanas to nostiprina!
Spēles gaita: Katrs izvēlas savas krāsas kauliņu un novieto to spēles laukuma centrā. Spēli sāk spēlētājs, kas uzmet augstāko skaitli. Šai spēlei, atšķirībā no klasiskā Trivial Pursuit, ir jauninājums – Bonusa trase apkārt spēles laukumam! Spēlētāji paņem savas krāsas figūriņas un novieto tās uz Bonusa trases starta lauciņa. Spēli spēlē, ka parasti, t.i., apstājoties uz krāsainā lauciņa, ir pareizi jāatbild uz jautājumu no attiecīgās kategorijas. Atšķirība ir tāda, ka uz katras kategorijas kartiņas 1. un 2. jautājums ir viegli, 3. un 4. ir vidēji, bet 5. un 6. – grūti. Kauliņa metiens nosaka, kurš jautājums ir jāatbild. Ja pareizi atbild uz jautājumu, spēlētājs saņem ne tikai papildus gājienu, bet arī drīkst pakustināt savu figūriņu pa bonusa trasi. Pareizi atbildēt viegls jautājums ļauj pakustēties pa vienu lauciņu, vidējs jautājums – pa diviem lauciņiem, grūts jautājums – pa trim lauciņiem.
Bonusa trasei ir četras aktīvās zonas:
Face-Off zona – Spēlētājs var pieteikt dueli jebkuram citam spēlētājam. Neitrāls spēlētājs uzdod abiem jautājumu no kartiņas, kas atbilst kategorijai un metiena punktu skaitam. Spēlētājs, kas atbild uz šo jautājumu, saņem trijstūrīti!
Slow it Down zona – Spēlētājs var pārvietot jebkura cita spēlētāja kauliņu uz jebkuru vietu laukumā
Easy Cheesey zona – Spēlētājs šeit drīkst atbildēt uz vieglo jautājumu, neatkarīgi no tā, kāds skaitlis tika uzmests.
Freebie zona – spēlētājs apstājoties vai paejot garām šeit var paņemt jebkuru trijstūrīti, neatbildot uz jautājumu.
P.S. Visas šīs zonas var tikt izmantotas tikai vienu reizi aplī, atrodoties tajās!
Sava gājiena laikā spēlētājs izmet kauliņu, pakustas uz kuru pusi vēlas tik lauciņus, cik norādīts, un atbild uz jautājumu, ko uzdod cits spēlētājs un kas ir atkarīgs no uzmesto punktu skaita. Pareizi atbildot uz jautājumu, spēlētājs pakustina savu figūriņu pa bonusa trasi tik lauciņus, cik to nosaka jautājuma grūtības pakāpe – 1, 2 vai 3. Katrs pareizi atbildēts jautājums dod iespēju atbildēt uz nākamo jautājumu. Nepareiza atbilde beidz spēlētāja gājienu. “Roll Again” lauciņi ļauj mest vēlreiz.
Kopā uz laukuma ir 6 “Wedge” lauciņi, ko var atpazīt pēc lielā attēla uz tiem. Ja spēlētājs pareizi atbild uz jautājumu, tad saņem attiecīgās krāsas trījstūrīti savā kauliņā. Ja atbild nepareizi, tad ir jāātbrīvo vieta un jānostājas uz blakus lauciņa, kas ved uz spēles laukuma centru. Ja spēlētājam jau ir attiecīgais trijstūrītis, tad šis lauciņš ir kā klasisks jautājuma lauciņš.
Kad spēlētājs savā kauliņā ir sakrājis visu krāsu trijstūrīšus, tam ir jānokļūst līdz spēles laukuma centram, ar precīzu metienu (nedrīkst būt vairāk kā nepieciešams – tādā gadījumā ir jākāpj “pāri” centra lauciņam un jāturpina spēle, mēģinot nākamajā gājienā. Kad spēlētājam tas ir izdevies, pārējie spēlētāji kopīgi nosaka, kādas kategorijas būs pēdējais jautājums, kas potenciālajam uzvarētājam būs jāatbild. Ja tas izdodas, spēle ir uzvarēta, ja nē – ir jānokāpj no centra lauciņa uz jebkuru tuvāko lauciņu.
Spēles mērķis: Pēc iespējas ātrāk atbildēt pareizi uz jautājumiem, lai saņemtu trijstūrīšus.
Spēli uzvar: Pirmais kurš nonāk finišā un atbild uz fināla jautājumu.