Šajā, uz slavenā BBC raidījuma “Gāzi Grīdā” motīviem veidotajā galda spēlē, dzenoties apkārt pa spēles laukumu, kauliņa metiens atklās nedaudz vairāk no mašīnas, kas ir paslēpta spēles laukuma vidū, īpašā mehānismā. Jo ātrāk to uzmin, jo vairāk punkti tiek piešķirti. Taču ir jābūt uzmanīgam – minējums ir galīgs. Nepareizs minējums nepiešķir punktus. Spēlētājiem ir jāizlemj, vai mēģināt uzminēt ātrāk, vai nedaudz nogaidīt un sakrāt rokā kārtis ar pareizu valsti, auto virsbūvi un dzinēju. Spēlē iekļauti vairāk nekā 70 skaisti nofotogrāfēti auto – gan veci, gan moderni.
Spēles gaita: Tiek samaisītas pakaas ar klasiskajiem auto un novietotas mehānismā pa vidu ar skatu uz augšu. Uz tā tiek novietoti trijstūrīši, tiem paredzētā vietā. Noņemiet virsējo kārti un novietojiet to zem visām kartiņām. Atlikušās kartiņas samaisiet un novietojiet 4 kaudzītēs blakus spēles mehānismam. Katrs spēlētājs izvēlas savu kauliņu un to novieto uz start lauciņa. Katrs spēlētājs sagatavo baltu lapu. Spēlētāji met metamo kauliņu, tas, kurš uzmet lielāko skaitli, sāk spēli. Katrs spēlētājs savā gājienā met abus metamos kauliņus.
Metamā kauliņa nozīme:
- Sarkanais – Tiek paņemta ”Pit Stop” kartiņa un tiek izmantota uzreiz un novietotas atpakaļ zem čupiņas.
- Zilais – Tiek paņemta ”Engine Type” kartiņa. Spēlētājam var būt viena šī kārts.
- Dzeltenais – Tiek paņemta ” Country of Origin” kartiņa. Spēlētājam var būt viena šī kārts.
- Zaļā – Tiek paņemta ”Body Type” kartiņa. Spēlētājam var būt viena šī kārts.
Parastais metamais kauliņš – Atsedz kādu no mehānisma daļām. Vienīgais, ja tas jau nav atklāts.
Spēlētājs var jebkurā brīdī ierakstīt uz savas lapiņas iespējamo mašīnas variantu un novietot to tuvākajā minēšanas vietā. Minēšanas laukumi ir lielākie laukumi uz spēles galda. Pirmais spēlētājs, kurš min mašīnu, novieto savu atbildi uz cipara 1, nākamais uz cipara 2 un tml.
Papildus gājiens – To var iegūt spēlētājs, kuram rokās ir kāda no kārtīm, kura sakrīt ar mehānismā ielikto kartiņa aprakstu. Jo vairāk sakrīt, jo vairāk tu iegūsti papildus gājienus.
Kad tiek atklāts viss mehānisms vai visi dalībnieki ir uzrakstījuši savus variantus, raunds beidzas un tiek saskaitīti jeb apkopoti tā raunda rezultāti.
Kustība – Tiek kustināti tikai,m ja atbilde ir bijusi pareiza. 1. atbildētājs iet 6 lauciņus uz priekšu, 2. atbildētājs iet 5 lauciņus uz priekšu, 3 atbildētājs iet 4 lauciņus uz priekšu utt. Nepareizi atbildot, netiek kustināts kauliņš. Pēc atklāšanas katrs spēlētājs var izmantot savu papildus gājienu, ja tāds ir! Kartiņas tiek novietotas atpakaļ kaudzītē, no kurām tās tika paņemtas.
Spēles mērķis: Jāatmin pēc iespējas vairāk mašīnu.
Spēli uzvar: Pirmais spēlētājs, kurš sasniedz finišu.