Izpārdošana!

Therapy

17.99

-28%

Nav noliktavā

 

Spēles gaita: Sadala kartiņas 8 kategorijās un samaisa tās. Katrs spēlētājs met kauliņu, spēli sāk tas, kura rezultāts ir lielāks. Gājiena sākumā met metamo kauliņu un iet norādīto skaitu uz priekšu, pulksteņrādītāja virzienā. Izpilda to, kas norādīts uz lauciņa, kura uzkāpa. Vairāki spēlētāji var stāvēt uz viena lauciņa.

Spēles lauciņi:

  1. Terapijas (Therapy) – Ja tu uzkāp uz pretinieka lauciņa, tad automātiski kļūsti par tā pacientu. Tiek paņemta virsējā kartiņa no terapijas kaudzītes un nolasīts jautājums. Terapeits uzraksta atbildi, kādu viņš gaidītu no tevis.Ja atbildes sakrīt, tad terapeits izvēlās jebkuras krāsas pegu un to ievieto savā kauliņā un pacients dabū papildus gājienu. Ja atbildes ir dažādas, tad pacients paliek uz tā paša lauciņa.
  2. Grupas terapija (Group Therapy) – Ja tu uzkāp uz šī lauciņa, tad jebkurš pretinieks nolasa šo kartiņu. Tas, kurš uzkāpa uz šī lauciņa, atbild, uzrakstot atbildi uz lapiņas. Pretinieki kopīgi mēģina uzminēt, ko tu esi ierakstījis.Ja atbildes sakrīt, tad pacients jeb spēlētājs kurš uzkāpa uz lauciņa izlemj, kurš no spēlētājiem paņem jebkuru pegu. Ja atbildes ir dažādas, tad pacients paliek uz tā paša lauciņa un nākamajā gājienā turpinās grupas terapija.
  3. Ieskats (Insight) – Ja tu uzkāp uz šī lauciņa, tad viens no pretiniekiem nolasa kartiņu. Ja pacienta atbilde ir pareiza, tad tas dabū tās krāsas pegu, kurā kategorijā stāv, ja ir jau šīs krāsas pegs, tad dabū papildus gājienu. Ja atbilde ir nepareiza, tad nedabū neko un nākamajā gājienā nevar palikt uz tā paša lauciņa.
  4. Ieskata/iespējas (Insight/Change) – Ja tu uzkāp uz šī lauciņa, tad vari izlemt, vai atbildi uz ieskata jautājumu, vai paliec uz lauciņa un nedari neko. Ja izvēlies atbildēt uz jautājumu – ja atbilde ir pareiza, tad dabū tās krāsas pegu uz kura stāvi, ja atbilde ir nepareiza, tad jāiet uz psihologa lauciņu, kurš atrodas spēles vidū.
  5. Psihoze (Psychosis) – Ja tu uzkāp uz šī lauciņa, tad jādod viens no saviem pegiem pēc izvēles, ja tev kāds no tiem ir. Nākamajā gājienā met vienu no kauliņiem. Jādodās uz to terapiju kādu ciparu esi uzmetis. Tajā pašā gājienā notiek terapija.
  6. Realitāte un zīmējumu blociņš (Reality and Thinkblots) – Ja tu uzkāp uz realitātes lauciņa, tad viens no pretiniekiem paņem kartiņu un parādā noteikto cipara attēlu, kā arī nolasa iespējamās atbildes, kas varētu būt norādīts attēlā. Pacientam ir jāmēģina uzminēt. Ja atbilde ir pareiza, tad var paņemt jebkuras krāsas pegu. Ja atbilde ir nepareiza, tad jādodās uz psihozi un jāatdod viens savs pegs.

Spēles mērķis: Savākt 6 pegus, no katras krāsas pa vienai. Tās nozīmē 6 dzīves pakāpes: Agrā bērnība (Infancy), bērnība (Childhood), pusaudžu gadi (Adolescence), pieaugušais (Adulthood), seniors (Seniority) un kosmos (Cosmos).

Spēli uzvar: Kad spēlētājs savāc sešus pegus, tad jāsasniedz vai jāpāriet pāri finiša lauciņam. Ja uzkāp uz terapijas vai grupas terapijas lauciņa, tad dabū papildus gājienu. Bet uz visiem citiem lauciņiem ir jādara norādītās darbības. Pirmais kurš nonāk finišā, uzvar!

Papildus informācija

Gads

1987

Stāvoklis

10/10

Valoda

Angļu

Spēlētāju skaits

3-6