Izpārdošana!

The Vampire Game

12.99

-48%

Nav noliktavā

Savā pilī, dziļi Transilvānijas kalnos, Vampīrs plāno vēl un vēl ļaunības. Viņa nākamie upuri ir uzmanīgi izvēlēti un astoņas princeses ir iekritušas viņa gūstā. Visa pasaule gaida viņu atbrīvošanu. Tas ir tavā un tavu draugu varā – pielikt punktu ļaunā Vampīra izdarībām.

Spēles gaita: Katrs spēlētājs izvēlas savu kauliņu un novieto to uz starta pozīcija jeb uz tā kauliņa laukuma krāsas aplīša. Vampīru novieto uz spēles laukuma, uz norādītā lauciņa. Novieto 8 princeses kauliņus uz pils loga, laukuma stūrī. Novieto 2 ķiploka kartiņas uz katra ķiploka, kurš ir uz laukuma. Paņemiet vampīra metamo kauliņu, tas ir attiecīgs uz spēlētāju skaita: 4 spēlētājiem – 4 skaldņu kauliņš, 3 spēlētājiem – 6 skaldņu kauliņš (baltais) un 2 spēlētājiem – 8 skaldņu kauliņš.

Spēlētāji izlemj kurš sāk spēli. Tiek mesti divi kauliņi, viens sev, otrs vampīram. Vampīrs vienmēr pārvietojas pret pulksteņa rādītāja virzienu un var kustēties tikai pa vampīra laukumu. Spēlētāji var kustēties jebkurā virzienā. Metot kauliņu tu vari izlemt: a) Kustināt vampīru pirmo; b) Kustināt savu kauliņu pirmo; c) Kustināt tikai vampīru. Uz viena lauciņa var stāvēt tikai viens spēlētājs, ja uzkāp uz lauciņa, kur jau kāds stāv, tad jāpaiet papildus lauciņš uz priekšu. Vairāki spēlētāji var būt pilī, lai izglābtu princesi.

Vampīrs: 

  1. Kad vampīrs uzkāpj uz lauciņa, kur ir kāds spēlētājs un, ja spēlētājam ir ķiploks, tad spēlētājs novieto savu ķiploku uz norādītā lauciņa un atgriežas atpakaļ uz start lauciņa, bet izvairās no vampīra koduma. Ja spēlētājam nav ķiploka, tad vampīrs iekož!
  2. Spēlētājs, kurš kustināja vampīru, noņem tam cepuri un iemērc tā galvu tintes kastītē. Kad tas ir izdarīts, tas paņem vampīru un atspiež pret pretinieka roku, kuram iekoda vampīrs.
  3. Spēlētājs, kurš ir sakosts 3 reizes, pamet spēli!
  4. Kad spēlētājs izstājas no spēles, tiek samainīts arī metamais kauliņš, pret citu, kurš ir atbilstošs spēlētāju skaitam.
  5. Kad pretinieks ir sakosts, tev pienākas papildus gājiens, ja tas sasniedz nākamo spēlētāju, tad drīkst kost vēlreiz!
  6. Savā gājienā tu vari pārvietot vampīru pāri savam kauliņam vai kauliņu pāri vampīram, bet tie nevari palikt uz viena lauciņa gājiena beigās.

Ķiploku kartiņas: aizstāv tevi pret vampīra kodumu

  1. Tu vari izvēlēties, vai savākt ķiploku kartiņu, vai iet uz pili pie princeses.
  2. Ja tev uzbrūk vampīrs, tad ķiploks palīdz pret kodumu.
  3. Tev nevajag precīzi uzmest skaitli, lai paņemtu ķiploka kartiņu. Tu vari pāriet pāri lauciņam un saņemt to!
  4. Spēlētājs var turēt 1 ķiploku pie sevis.

Izglābšana: 

  1. Nonākot līdz princeses pilij, tu vari paņemt tikai vienu princeses kauliņu no loga.
  2. Jānogādā princese līdz mājām jeb start lauciņa un jāiet pakaļ nākamajaij.
  3. Ja satiksi vampīru atpakaļ ceļā uz mājām, tad princese uzreiz atgriežās pilī un tu dari noteiktās darbības.

Spēles mērķis: Būt pirmajam, kurš izglābj princesi un piesardzīgi nokļūst mājās.

Spēli uzvar: Pirmais spēlētājs, kurš izglābj 2 princeses, vai pēdējais kurš izdzīvo.

Papildus informācija

Gads

1987

Stāvoklis

8/10 (Pazudis melnais kauliņš, bet tas ir aizvietots ar baltu, noteikumiem nelieli bojājumi un spēles kastei nelieli bojājumi)

Valoda

Angļu, bet nezinot to tā nemaina spēles gaitu.

Spēlētāju skaits

2-4