Zirgu skriešanās pasaule ilgi ir tikusi asociēta ar krāpšanos. Bet reti kura spēle ir mēģinājusi atdarināt šo parādību. Katram spēlētājām tiek piešķirts zirgs, kas ir jākustina pa spēles galdu metot kauliņu. Spēle būtu pārāk garlaicīga, ja tajā nevarētu veikt likmes uz cita spēlētāja zirgu, radot dilemmu, vai kustināt savu zirgu, vai veikt likmi uz cita spēlētāja zirgu. Arī tas būtu pārāk garlaicīgi, ja vien spēlētājiem netiktu iedalītas kārtis, kas ļauj veikt netīrus trikus, piemēram paklupināt zirgu, vai likt uzvarētājam veikt dopinga testu. Kopumā, viss šis rada diezgan interesantu sacīkšu spēli.
Spēles gaita: Katrs spēlētājs (līdz sešiem spēlētājiem) saņem vairākas “Really Nasty” kartiņas, 20 000 naudiņas un, protams, derību kvīti. Katrs spēlētājs izvēlās sešus zirgus un ieraksta tos derību kvītī, nesakot citiem spēlētājiem, pa vienam katrai sacīkstei. Zirgi tiek šķiroti no 1 līdz 6, no kuriem 1 ir vislabākais zirgs un 6 ir sliktākais zirgs. Pirms sacīkstēm katram dalībniekam ir jāizlemj, kuras sacīkstes katrs zirgs skries un jānorāda uz savas lapiņas. Pēc tam, Katrs izvelk (lane) joslas kartiņu, kura nosaka kurā no joslām tavs zirgs būs, koificents ir norādīts uz spēles dēļa. Tev nav jālliek nauda uz sava zirga, lai uzvarētu, tu vari stratēģiski likt uz pretinieka zirga, lai vinnētu vairāk naudas, tas ir jānorāda uz savas lapiņas, kuru zirgu izvēlies.
Spēli sāk zirgs, kas atrodās iekšējā joslā. Kustību nosaka kauliņa metiens: ja uzmet 1, tad jādodās vienu lauciņu uz priekšu. Pastāv arī noteikumi, kas regulē skriešanas veidu, piemēram: joslu maiņa, līkumošana, bloķēšana u.c. Ar kārtīm kuras tika izdalītas sākumā var mēģināt radīt haosu ar pārējiem zirgiem un jātniekiem sacensībās. Zirgiem var likt krist pie žogiem un likt nokāpt jātniekus un daudz citas darbības, kuras var ietekmēt tavu uzvaru.
Spēles mērķis: Izpriest, kurš zirgs būs labākais katrā sacīkstē.
Spēli uzvar: Tam kuram ir visvairāk naudas.