Izpārdošana!

Scotland Yard Junior

9.99

-33%

Nav noliktavā

Atjautīgie detektīvi dzenas pakaļ Misteram X pa visu Londonu. Vai viņi var uzminēt, kur viņš dosies tālāk, vai Misters X atkal viņus apmānīs?

Kā norāda spēles nosaukums, tā ir vienkāršota spēles Scotland Yard versija ar diezgan atšķirīgiem noteikumiem, spēles stilu un dramaturģiju.

Spēles gaita: Divi spēlēšanas veidi – 2 un 3 spēlētāju vai 4 spēlētāju.

Noteikumi – 2 un 3 spēlētāju versijai.

Spēlētāji kopīgi izlemj, kurš pirmais spēlēs kā Misters X.

Misters X iegūst: Melnu vai zilu spēlēs figūru; Komplektu ar biļetēm, vai no katra pārvadājuma veida, vienu kartiņu (metro, taksis, autobusa un jahtas); Čipu laukumu ar saulesbrillēm; Mistera X acu aizsegu.

Pretinieku komanda jeb detektīvi iegūst: Baltu un Dzeltenu spēlētāju kauliņu; Vienu komplektu ar biļetēm; Čipu laukumu ar rokudzelžiem.

Novietojiet savus kauliņus uz laukuma,tiem paredzētajās vietās. Katra laukuma virzienu līnija norāda uz transporta kustību – Metro (sarkanā līnija), Autobuss (zilā līnija), Taksis (dzeltenā līnija) un Jahta (melnā līnija). Spēles laikā savus kauliņus pārvietojat no stacijas uz staciju.

Spēle balstīta uz vairākiem gājieniem. Katra gājiena sākumā Misters X mēģina bēgt no abiem detektīviem. Katra gājiena beigās, spēlētājiem jāpārbauda vai detektīvi ir veiksmīgi apstājušies vienā stacijā ar Misteru X vai, tomēr, viņam ir bijusi iespēja aizbēgt.

Mistera X izvēles: Mistera X lomā uzliec acu aizsegu, lai neko neredzētu. Paņem četras biļetes vienā rokā. Izvēlies, uz kuru staciju iesi tālāk. Otrā rokā paņem attiecīgo biļeti un aizver savu roku, lai neviens to neredz. Tu arī vari nolemt palikt, kur esi. Detektīvi neredz kuru no biļetēm esi izvēlējies. Lai detektīvi neredz, kuru biļeti esi izvēlējies, turi rokas zem galda, kad izvēlies biļeti. Kad esi to pārlicis otrā rokā, uzliec aizvērto dūri uz galda. Ja esi izdomājis palikt, kur esi, uzliec tukšo dūri uz galda.

Kustība par spēles galdu: Kad Misters X ir izlēmis kur vēlās doties, tad sākās detektīvu gājiens. Detektīvi kopīgi izlemj vai vēlās doties uz nākamo staciju, vai palikt tajā pašā stacijā. Kur Misters X tagad slēpjas? Ja vēlies pamest staciju, tad jānovieto lejā biļete ar transporta līdzekli uz kura staciju vēlies doties, un jādodas par noteikto līniju. Protams, ka vari izvēlēties staciju uz kuras jau atrodas cits spēlētājs. Pēc detektīvu gājiena Misters X parāda savas rokas – ja tās ir tukšas, viņš paliek tajā pašā stacijā un nekustina savu kauliņu – ja ir kartiņa, tad viņš iet uz noteikto staciju, kuru pats izvēlējās.

Gājiena beigās, ja Misters X ir vienā stacijā ar detektīvu – Tad detektīvs ir to noķēris un var uzlikt vienu veiksmes čipu uz sava čipu laukuma.

Gājiena beigās, ja Misters X ir viens stacijā – Viņš aizbēg un var uzlikt vienu veiksmes čipu uz sava čipu laukuma.

Visi spēlētāji paņem 4 biļetes un gājiens sākas no tās pašas pozīcijas jeb stacijas, uz kuras esat pašlaik. Spēle beidzās, kad Detektīviem vai Misteram X ir savākti visi čipi.

Noteikumi – 4 spēlētāju versijai.

Misters X izvēlās sev spēlētāju, kurš būs – Misters X Juniors. Abi spēlē ar zilo un melno kauliņu. Katrs dabū komplektu kā tika norādīts šo noteikumu augšpusē. Abi izmanto vienu čipu laukumu. Abi izlemj uz kuru no stacijām tie dosies. Tiek izspēlēts kā otrā spēles versijā. Tiek pasniegts veiksmes čips – 1) Kad viens vai abi Misteri X ir noķerti vai 2) Kad abiem Misteriem X ir aizbēguši.

Spēles mērķis: Pēc iespējas ātrāk iegūt veiksmes čipus.

Spēli uzvar: Detektīvi vai Misteri X, kuri pirmie savāc visus nepieciešamos čipus.

Papildus informācija

Gads

2016

Stāvoklis

10/10

Valoda

Angļu, bet nezinot to tā nemaina spēles gaitu.

Spēlētāju skaits

2-4

BGG info

NosaukumsScotland Yard Junior (2014)
Grūtības līmenisĻoti viegls [1.25]
BGG Novērtējums5.77
2-4
DizaineriMichael Schacht
MāksliniekiThomas Haubold and Michael Menzel
IzdevējsRavensburger
Spēles elementiTeam-Based Game