Lieliska kauliņu spēle, kura sevī ietver 20 mazākas spēles. Vai spēsi vinnēt visās 20?
Drop Dead (5 kauliņi)
Tiek izmantoti klasiskie kauliņi. Spēlētāji izlemj kurš sāk spēli. Kopā ir 5 raundi. Ir nepieciešama lapiņa, lai pierakstītu rezultātu. Pirmais spēlētājs met visus metamos kauliņus. Ja uzmesto kauliņu vidū nav cipars 2 un/vai 5, tad tiek saskaitīts visu kauliņu skaits, un jāmet atkārtoti. Ja tiek uzmesti šie skaitļi, tad tos kauliņus jānoliek malā un jāmet atlikušos. Līdz kamēr visi uzmestie skaitļi ir 2 un/vai 5. Tiek pierakstīti punkti un atdoti kauliņi blakus spēlētājam. Vinnē tas kuram ir lielākais punktu skaits, pēc 5 raundiem.
Newmarket (3 kauliņi)
Tiek izmantoti klasiskie kauliņi. Katrs spēlētājs met visus kauliņus. Tam kuram lielākais skaits, sāk spēli. Spēlētājs met visus kauliņus, lielāko uzmesto, noliek maliņā. Met atlikušos. No diviem uzmestajiem, atkal atliek malā lielāko rezultātu. Tad met pēdējo. Tiek saskaitīts kopā rezultāts, piemēram: 6:4:3 = 13. Ja uzmet visus trīs vienādus, tad uzreiz saņem papildus 30 punktus. Ja uzmet divus vienādus, tad saņem 15 punktus. Vinnē spēlētājs kurš pirmais sasniedz 100 punktus.
Chunk-A-Luck (3 kauliņi)
Nepieciešams uz lapiņas uzrakstīt skaitļus 1 – 6. Spēle turpinās tik ilgi, līdz spēlētāji ir gatavi turpināt likmes. Katrs spēlētājs sava gājiena laikā pārvalda banku (izmaksā laimestus). Spēlētāji liek likmes, novietojot čipus uz attiecīgjiem skaitļiem. Tiek mesti trīs kauliņi. Ja uz viena kauliņa ir minētais skaitlis, tad spēlētājs dabūn atpakaļ savu likmi x2. Ja uz diviem kauliņiem ir minētais skaitlis, tad spēlētājs dabūn atpakaļ savu likmi x3. Ja uz trim kauliņiem ir minētais skaitlis, tad spēlētājs dabūn atpakaļ savu likmi x4.
Buck Dice (3 kauliņi)
Tiek izmantoti klasiskie kauliņi. Katrs spēlētājs met visus kauliņus. Tam kuram lielākais skaits, sāk spēli. Spēles mērķis ir sakrāt 15 punktus. Pirmais spēlētājs met kauliņus. Ja tiek uzmests 4, 5, vai 6, šis skaitlis kļūst par “Buck”. Pretējā gadījumā spēlētājs met vēlreiz, kamēr iegūst savu “Buck”. Katru reizi, kad spēlētājs uzmet vismaz vienu “Buck”, drīkst mest vēlreiz. Ja, piemēram, spēlētāja “Buck” ir 4, tad metiens ar 1, 4, 6 dod vienu punktu, Metiens ar 1, 3, 4 dod divus punktus, jo 1+3=4. Metiens ar 1,3, 3 dod vienu punktu, jo katru kauliņu var skaitīt tikai vienu reizi. Ja spēlētājs uzmet trīs vienādus savus “Buck” skaitļus, tad automātiski uzvar spēli. Ja spēlētājs uzmet jebkurus citus trīs vienādus skaitļus, tas dod 5 punktus. Ja spēlētājs uzmet divus savus “Buck” skaitļus, tas arī dod 5 punktus. Ja spēlētājam ir vairāk par 15 punktiem, tad pēdējais gājiens neskaitās (pārdegšana).
Chicago (2 kauliņi)
Tiek paņemta papīra lapa, uz kuras ir savilktas kolonas un ievietoti skaitļi no 2 līdz 12. Spēlētāji izlemj, kurš sāk spēli. Katram raundam ir nepieciešamais skaitlis kurš jāuzmet. Piemēram: Pirmajā raundā ir jāuzmet 2, to var uzmest kā 1:1 vai 2:5, vai 6:2. Pirmajā raundā var iegūt divus punktus. Citos raundos spēlētāji saņem pa punktam. Spēlētājs ar lielāko punktu skaitu pēc 11 raundiem vinnē spēli.
Crag (3 kauliņi)
Spēli sāk spēlētājs, kas uzmet mazāko skaitli. Katrā gājienā spēlētājs var mest kauliņus līdz 2 reizēm. Spēlē ir 13 raundi. Pēc pirmā metiena spēlētājs var atlikt kauliņus un pārējos mest vēlreiz, lai iegūtu kādu kombināciju. Katru kombināciju spēles laikā var saņemt vienu reizi. Kombinācijas ir sekojošas:
- Crag: Jebkurš pāris + trešais kauliņš tā, lai kopsumma ir 13, piemēram, 6+6+1. 50 punkti
- Thirteen: Jebkādi 3 kauliņi ar kopsummu 13. 26 punkti
- High Straight: 4, 5 un 6. 20 punkti
- Low Straght; 1, 2, un 3. 20 punkti
- Pāra Straight: 2, 4 un 6. 20 punkti
- Nepāra Straight: 1, 3 un 5. 20 punkti
- Three of a kind: Trīs vienādi skaitļi. 25 punkti
- Numbers (1-6): Attiecīgo skaitļu summa. Piemēram 4, 4, 2 piešķir 8 punktus kategorijā “4”, bet 2 punktus kategorijā “2”.
Spēli uzvar spēlētājs, kam ir visvairāk punktu spēles beigās.
Pontoon Dice (3 kauliņi)
Katra raunda sākumā spēlētāji veic vienādas likmes. Spēles mērķis ur uzmest 21, vai būt tam tuvāk nekā pretinieki. Katru reizi metot kauliņus, kopsumma tiek pieskaitīta spēlētaja rezultātam. Pēc 14 tiek mests tikai viens kauliņš. Spēlētājs var apstāties jebkurā brīdī, bet kopsumma nedrīkst būt vairāk par 21 – tad raunds ir automātiski zaudēts.
Pig (2 kauliņi)
Pirmais spēlētājs met divus kauliņus. Ja uzmet 1, tad tas neskaitās un kauliņš tiek padots nākamajam spēlētājam. Spēlētājs var izvēlēties, cik reizes mest kauliņu, bet tajā brīdī, kad uzmet 1, visi gājienā iegūtie punkti nodzēšas un kauliņš tiek atdots otram spēlētājam. Dublis piešķir dubultus punktus (2+2=8). Spēles mērķis ir pirmajam sakrāt 100 punktus.
Ship, Captain, Mate and Crew (5 kauliņi)
Spēles mērķis ir sakrāt kuģi, kapteini, palīgu un tik daudz apkalpes locekļu, cik iespējams. Spēli sāk spēlētājs, kas uzmet mazāko punktu skaitu. Katram spēlētājam gājiena laikā ir līdz 3 metieniem. Ja pirmajā metienā uzmet 6, tiek pārmesti visi kauliņi, līdz iegūst 6 – tad ir sakrāts kuģis. Līdzīgi notiek ar 5 (kapteinis) un 4 (palīgs). Atlikušie divi kauliņi ir apkalpes locekļi un gājiena beigās šo kauliņu summa ir spēlētāja rezultāts. Ja spēlētājs nesakrāj kuģi, kapteini un palīgu, tad punktu kopsumma ir 0. Spēli uzvar spēlētājs, kam ir visvairāk punktu pēc 10 raundiem.
Hooligan (5 kauliņi)
Spēli sāk spēlētājs, kas uzmet lielāku skaitli. Katram spēlētājam gājiena laikā ir trīs metieni. Ja spēlētājs uzmet 1-5 vai 2-6 savā pirmajā gājienā, tas skaitās “Hooligan” un spēlētājs saņem 20 punktus. Ja pirmajā metienā neiegūst Hooligan, tad spēlētājs izvēlas kategoriju 1-6, kurā vēl nav guvis punktus. Kauliņi, uz kuriem jau ir šīs kategorijas skaitlis, tiek nolikti malā un pārējie kauliņi tiek pārmesti. Var pārmest arī vēl vienu reizi pēc līdzīga principa, bet kategoriju vairāk mainīt nedrīkst. Gājiena beigās attiecīgajā kategorijā tiek ierakstīta skaitļu kopsuma. Piemēram metiens 5,5,2,5,5 dod 20 punktus “5” kategorijā. Katru kategoriju var aizpildīt tikai vienu reizi. Ja spēlētājs cenšas dabūt Hooligan ar 2. vai 3. metienu un to neiegūst, tad šajā kategorijā tiek ierakstīts 0. Spēli uzvar spēlētājs, kam ir vairāk punktu pēc 7 raundiem.
Jackpot (2 kauliņi)
Tiek sagatavota likmju lapa, uz kuras ir skaitļi no 3 līdz 11. Katrs spēlētājs sāk ar vienādu čipu skaitu un spēli sāk tas, kas uzmet lielāku skaitli. Pirmais spēlētājs met kauliņus un čips tiek nolikts uz rezultātu summas (piemēram, 4+3=7). Kad uz jebkura lauciņa ir 3 čipi, spēlētājs, kas nākamais uzmet šo summu, paņem sev visus trīs čipus. Ja uzmet 2 (1+1), spēlētājs uzliek pa čipam uz katra lauciņa. Ja uzmet 12 (6+6), tad spēlētājs paņem visus čipus, kas ir uz laukuma. Spēlē līdz kāds bankrotē vai noteiktu laika ilgumu.
Centennial (3 kauliņi)
Spēles mērķis ir būt pirmajam, kas uzmet skaitļus 1-12 un tad atpakaļ 12-1 skaitliskā secībā. Katram spēlētājam ir zīmulis un rezultātu lapiņa. Spēli sāk tas, kas uzmet lielāko skaitli. Metiens 1, 2 un 3 ļauj izsvītrot 1, 2, 3, 4 (1+3), 5 (2+3) un 6 (1+2+3). Metiens 2, 3 un 4 neļauj izsvītrot neko, jo vēl nav izsvītrots 1. Kad sasniedz 11, ir jāuzmet 12, lai to varētu izsvītrot. Pēc tam ir vēlreiz jāuzmet un jāizsvītro 12, lai varētu sākt iet uz leju. Metiens 6, 6, 6 izsvītro abus 12 uzreiz. Spēli uzvar spēlētājs, kas pirmais nokļūst atpakaļ uz 1.
Aces in the Pot (2 kauliņi)
Katrs spēlētājs sāk ar diviem čipeim. Pirmais iet tas, kas uzmeta lielāku skaitli. Spēle turpinās pulksteņrādītāja virzienā. Gājiena laikā ir atļauts tikai viens kauliņu metiens. Ja spēlētājs uzmet 1, tas uzliek čipu spēles vidu, ja uzmet 1, 1, tad uzliek divus čipus spēles vidū. Ja spēlētājs uzmet 6, tad atdod vienu čipu spēlētājam pa kreisi, ja uzmet 6, 6, tad atdod divus čipus spēlētājam pa kreisi. Ja spēlētājam ir palicis viens čips un uzmet 1, 6, tad čips iet spēles vidū. Metieni bez 1 un 6 tiek ignorēti un kauliņi tiek padoti nākamajam spēlētājam. Kad visi čipi, izņemot vienu ir ielikti spēles galda vidū, spēlētājs, kam ir palicis pēdējais čips, met kauliņu trīs reizes. Ja nevienā metienā nav 6, spēle ir uzvarēta un spēletājs paņem visu. Ja kādā metienā ir 6, tad nākamais spēlētājs mēģina tālāk.
Yacht (5 kauliņi)
Spēli sāk spēlētājs, kas uzmet mazāko skaitli. Katrā gājienā spēlētājs var mest kauliņus līdz 3 reizēm. Spēlē ir 11 raundi. Pēc pirmā metiena spēlētājs var atlikt kauliņus un pārējos mest vēlreiz, lai iegūtu kādu kombināciju. Katru kombināciju spēles laikā var saņemt vienu reizi. Kombinācijas ir sekojošas:
- Vienādu skaitļu (1,2,3,4,5,6);
- 3 of a kind – Jebkuri trīs vienādi skaitļi + atlikušie uzmestie (Atlikušie uzmestie ir jāpieskaita klāt);
- 4 of a kind – Jebkuri trīs vienādi skaitļi + atlikušie uzmestie (Atlikušie uzmestie ir jāpieskaita klāt);
- Full House – Trīs vienādi cipari un 2 vienādi cipari, piemēram: 2,2,5,5,5;
- Low Straight – Četri secīgi cipari, piemēram: 1,2,3,4 un piektais cipars var būt jebkāds;
- High Straight – Pieci secīgi cipari, piemēram: 2,3,4,5,6;
- Yahtzee – Pieci vienādi cipari, piemēram: 2,2,2,2,2;
- Chance – Jebkuru ciparu kombinācija.
Spēli uzvar spēlētājs, kam ir visvairāk punktu spēles beigās.