Izpārdošana!

Codenames

14.99

-32%

Nav noliktavā

“Codenames” ir intrigas pilna galda spēle ballītēm un viesībām. Tikai divi noslēpumainākie spiegi zina 25 aģentu identitātes. Viņu komandas biedri zina šos aģentus tikai pēc viņu segvārdiem. Vai Spiegi spēs nodot savai komandai pēc iespējas precīzāk informāciju par aģentiem pirms to izdara pretinieku komanda?

Spēlē “Codenames” divas komandas sacenšas savā starpā, lai redzētu, kura komanda pirmā izveidos kontaktu ar saviem aģentiem. Spiegs, kuru katra komanda izvirza spēles sākuma, dod viena vārda norādījumu, kas raksturo vai apzīmē vairākus aģentu segvārdus, kā arī nosauc skaitli, cik aģentus viņš vēlas apzīmēt ar šo raksturojumu. Komanda tad cenšas uzminēt savus aģentus, izvairoties no pretinieku aģentiem. Tikai uzmanies no algotā slepkavas – komanda, kas skars viņa ceļu, labi neklāsies.

Spēles gaita:

Spēlētāji sadalās divās komandās kuras ir, ,līdzīgas pēc izmēra un pieredzes. Parastajai spēles versijai ir nepieciešami vismaz4 spēlētāji (divas komandas pa diviem spēlētājiem). Variantus diviem vai trim spēlētājiem var atrast noteikumu beigās.Katra komanda izvēlas krāsu (zilu vai sarkanu) un vienu spēlētāju, kurš būs spiegu vadonis. Abi vadoņi apsēžas vienā galda pusē blakus viens otram. Pārējie spēlētāji apsēžas otrā galda pusē – pretī saviem vadoņiem. Šie spēlētāji ir vadoņa komanda.Izdaliet 25 nejauši izvēlētas segvārdu kārtis un nolieciet tās galda vidū, izkārtojot kā
5 × 5 tabulu. Piezīme: maisot segvārdu kārtis, reizēm pusi kavas apgrieziet otrādi, jo tas palīdzēs kārtis labāk sajaukt.

Kods:

Katrā spēlē ir viens kods, kas atklāj uz galda esošo kāršu slepenās identitātes. Spiegu vadoņiem ir nejauši jāizvēlas viena no kodu kārtīm un jāieliek tā kāršu turētājā sev priekšā (tā, lai šī kārts atrastos starp abiem vadoņiem). Kārts orientācijai nav nozīmes, par to nedomājiet, vienkārši ielieciet to turētājā. Tomēr tai ir jābūt ar kodu uz vadoņu pusi, un viņu komandas šo kodu redzēt nedrīkst. Kods atbilst laukumā esošajām kārtīm. Zilie kvadrātiņi kodā norāda uz vārdiem, kas ir jāatmin zilajai komandai (zilie aģenti). Sarkanie kvadrātiņi kodā norāda uz vārdiem, kas ir jāatmin sarkanajai komandai (sarkanie aģenti). Bēšie kvadrātiņi ir nejaušie garāmgājēji, savukārt melnais kvadrātiņš ir slepkava, ar kuru sakontaktēties nedrīkst!

Komandas viena pēc otras veic gājienus. Spēli uzsāk tā komanda, kuras krāsa ir attēlota kodu kārts malās. NORĀDES DOŠANA Spiegu vadonis cenšas izdomāt vienu vārdu, kas attiecas uz vairākiem viņa komandas segvārdiem, kas redzami uz galda. Kad vadonis ir izdomājis, viņaprāt, labu norādi, viņš to pasaka. Papildus vārdam viņš pasaka arī skaitli, kurš norāda to, uz cik segvārdiem vadoņa teiktais vārds attiecas. Piemērs: divi no komandas vārdiem ir ĀBOLS un LAPA. Abas šīs lietas aug kokos, tāpēc spiegu vadonis dod norādi koks:2. Protams, drīkst dot norādi arī tikai vienam vārdam (piemēram, auglis:1), tomēr ir daudz jautrāk un izaicinošāk dot norādi par diviem vai vairāk vārdiem. Atminēt četrus vārdus ar vienu norādi ir liels sasniegums! Norāde drīkst sastāvēt tikai no viena vārda. Nav atļauts dot nekādu papildus informāciju. Piemēram, tādas frāzes kā „nu, tas jau būs tikai aptuveni…” nav atļautas. Jūs spēlējat Codenames. Protams, ka daudz kas te ir aptuvens! Norāde, protams, nedrīkst būt arī neviens no segvārdiem, kas ir redzami uz galda. Spēlei progresējot, daži segvārdi tiks aizklāti, līdz ar to norāde, kas vienā brīdī nav bijusi atļauta, var kļūt atļauta citā brīdī.

Spēles mērķis: Nosegt visus komandas segvārdus.

Spēli uzvar: Komanda kura ir nosegusi visus savus segvārdus.

Papildus informācija

Gads

2015

Stāvoklis

10/10 (Jauns)

Valoda

Angļu

Spēlētāju skaits

2-8 +